Tailfeathers
Contact | Tour
where bird lovers gather
Bird InformationMessage BoardNetwork Home

 

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 42 of 42

Thread: Could someone help me?

  1. #31
    Slave to the aviary Baby katie-scarlett's Avatar
    Name
    S
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    828
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Could someone help me?

    Quote Originally Posted by sammit View Post
    you should teach my SO how to do it then, new bra and it took him 5min last night!! i gave up and went and had a shower.. lol. TMI!!!
    Five minutes, you're lucky haha!! rolfmao... TMI forewarning:

    Laurence usually tries, and tries... and tries...
    "Katie, um, can you just turn a bit"
    "Yeah, okay"
    Tries... tries some more...

    *waiting*

    "Can you just let me do it?"

    "NO! I got it..."

    More trying...

  2. #32
    Chick Derick's Avatar
    Name
    Derick
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    South Dakota
    Posts
    1,181
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Could someone help me?

    ROFL @ Peter. Too funny!

  3. #33
    Cream of Cockatiel Tailfeather sammit's Avatar
    Name
    Sam
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    5,241
    Thanks
    3
    Thanked 10 Times in 9 Posts

    Re: Could someone help me?

    Quote Originally Posted by katie-scarlett View Post
    Five minutes, you're lucky haha!! rolfmao... TMI forewarning:

    Laurence usually tries, and tries... and tries...
    "Katie, um, can you just turn a bit"
    "Yeah, okay"
    Tries... tries some more...

    *waiting*

    "Can you just let me do it?"

    "NO! I got it..."

    More trying...
    HA!!! yeah well maybe hes not that bad then.. lol...


    "im now under the impression that sarcasm is the body's natural defence against stupid" - sam

    http://sammitshomecooking.blogspot.com/

  4. #34
    Spank me...I iz naughty!! Tailfeather Sir Peter of Canada's Avatar
    Name
    Peter
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Ottawa
    Posts
    5,201
    Thanks
    1
    Thanked 4 Times in 4 Posts

    Re: Could someone help me?

    This is terrible...such amateurs...

  5. #35
    Cream of Cockatiel Tailfeather sammit's Avatar
    Name
    Sam
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    5,241
    Thanks
    3
    Thanked 10 Times in 9 Posts

    Re: Could someone help me?

    Quote Originally Posted by Hehot View Post
    This is terrible...such amateurs...
    you should start a new thread consisting of "how to's" ... teach those men out there!!


    "im now under the impression that sarcasm is the body's natural defence against stupid" - sam

    http://sammitshomecooking.blogspot.com/

  6. #36
    gettin' married! Found a Mate FreudianSlip's Avatar
    Name
    Aerrica
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Huntsville, AL
    Posts
    2,361
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Could someone help me?

    We should gather up all the SO's for a course on bras led by Peter. lol
    Even a small bird requires a large commitment!

  7. #37
    Privacy please! I'm Found a Mate sarahmom22's Avatar
    Name
    Sarah
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    2,341
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Could someone help me?

    My hubby is getting pretty good at removing my bra , I've been with some guys that have some kind of "magic" touch, like they touch my back and off it comes lol, I always know they're the ones who know what they're doing and there's good times ahead hahaha.

    As far as a mani, I love getting my nails done, I get a mani/pedi here for $42 at a salon I go to. I've never had fake nails put on tho, I've seen and smelled them being dremmeled off, and the look of nails after and it's NOT pretty. Besides, being a dog groomer, they wouldn't stay decent looking anyway . I love how smooth my feet are after a pedi tho

  8. #38
    Toby the tiel Adult teddibear381's Avatar
    Name
    Erica
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Minnesota
    Posts
    1,985
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Could someone help me?

    try sticking fake eyelashes on that's fun you end up with them all crooked. try putting alot of contact solution in and floating them out of your eyes.

  9. #39
    Cream of Cockatiel Tailfeather sammit's Avatar
    Name
    Sam
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    5,241
    Thanks
    3
    Thanked 10 Times in 9 Posts

    Re: Could someone help me?

    Quote Originally Posted by sarahmom22 View Post
    My hubby is getting pretty good at removing my bra , I've been with some guys that have some kind of "magic" touch, like they touch my back and off it comes lol, I always know they're the ones who know what they're doing and there's good times ahead hahaha.
    i had one guy who wouldnt remove my bra with anything less than his teeth!


    "im now under the impression that sarcasm is the body's natural defence against stupid" - sam

    http://sammitshomecooking.blogspot.com/

  10. #40
    Spank me...I iz naughty!! Tailfeather Sir Peter of Canada's Avatar
    Name
    Peter
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Ottawa
    Posts
    5,201
    Thanks
    1
    Thanked 4 Times in 4 Posts

    Re: Could someone help me?

    Quote Originally Posted by sammit View Post
    i had one guy who wouldnt remove my bra with anything less than his teeth!
    <waving> Been there...done that...it's fun...

  11. #41
    Toby the tiel Adult teddibear381's Avatar
    Name
    Erica
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Minnesota
    Posts
    1,985
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Could someone help me?

    we should organize a man olympics in which they have to perform tasks to please needy girl friends... then tape it and sell it to the japanese for millions.

  12. #42
    Slave to the aviary Baby katie-scarlett's Avatar
    Name
    S
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    828
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Could someone help me?

    Quote Originally Posted by teddibear381 View Post
    we should organize a man olympics in which they have to perform tasks to please needy girl friends... then tape it and sell it to the japanese for millions.
    omg hahahaha

Remove Ads

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Message BoardNetwork Home